Jsme tu, abychom vám pomohli
Podpora OMRON connect
Zajistili jsme, abyste mohli snadno získat potřebnou podporu, ať už chcete procházet naše často kladené dotazy, nebo se na nás obrátit přímo.



Párování
Pro uživatele iOS: Podívejte se, jak spárovat zařízení BPM
Pro uživatele systému Android: Podívejte se, jak spárovat zařízení BPM
iOS | Android |
---|---|
1. Remove the Blood Pressure Monitor from the Bluetooth settings. | 1. Remove the Blood Pressure Monitor from Bluetooth settings. |
o Otevřete aplikaci Nastavení v chytrém zařízení. | o Otevřete Nastavení -> Připojení. |
o Klepnutím na nastavení "Bluetooth" vstupte na obrazovku možností Bluetooth. | o Klepněte na nastavení "Bluetooth". |
o Vyberte zařízení OMRON. | o Klepnutím na ikonu "Gear" zrušte spárování zařízení OMRON. |
o Klepněte na tlačítko "I". | o V pravém dolním rohu vyberte tlačítko "Zrušit párování". |
o Klepnutím na tlačítko "Zapomenout toto zařízení" odeberte zařízení OMRON z nastavení Bluetooth my device. | |
2. Add a new device to OMRON connect App | 2. Add a new device to OMRON connect App |
Otevřete aplikaci OMRON connect -> Profil -> Připojená zařízení a klepněte na "Přidat nové zařízení" -> Vyberte zařízení, které chcete spárovat. | Otevřete aplikaci OMRON connect -> Profil -> Připojená zařízení a klepněte na "Přidat nové zařízení" -> Vyberte zařízení, které chcete spárovat. |
3. Pair the OMRON device with the app | 3. Pair the OMRON device with the app |
Postupujte podle pokynů ke spárování v aplikaci. POZNÁMKA: Pokud nemůžete najít nastavení Bluetooth v chytrém zařízení, obraťte se na poskytovatele chytrého telefonu, aby vyhledal nastavení Bluetooth v chytrém zařízení. |
Postupujte podle pokynů pro párování v aplikaci. _POZNÁMKA: Pokud nemůžete najít nastavení Bluetooth v chytrém zařízení, obraťte se na poskytovatele chytrého telefonu, aby vyhledal nastavení Bluetooth v chytrém zařízení _ |
o Režim "P" je známý jako režim "Párování". Do režimu párování přepnete tlakoměr stisknutím tlačítka přenosu (Bluetooth nebo Transfer) na dobu 3-5 sekund. Na monitoru se zobrazí blikající symbol "P".
o Režim "O" je známý jako režim "Přenos" nebo "Synchronizace". Do režimu přenosu přepnete tlakoměr jedním stisknutím tlačítka přenosu (Bluetooth nebo Transfer). Na monitoru se zobrazí 4 malé blikající čtverečky.
Po výměně baterií není nutné monitor spárovat. Chcete-li na monitoru nastavit správné datum a čas, postupujte podle jednoho z následujících kroků:
o Stisknutím tlačítka "Transfer" nebo "Bluetooth" na monitoru nastavte monitor do režimu přenosu. Na monitoru se zobrazí blikající "O". Spusťte aplikaci a klepnutím na ikonu Sync na ovládacím panelu proveďte ruční synchronizaci monitoru s aplikací. Pokud je zapnuta automatická synchronizace, synchronizace se spustí automaticky po spuštění aplikace.
o Datum a čas můžete na monitoru nastavit ručně. Postup ručního nastavení data a času na monitoru naleznete v návodu k obsluze.
Přenos dat (synchronizace)
iOS | Android |
---|---|
1. Ujistěte se, že je pro spárované zařízení zapnutá funkce Autosync. To lze ověřit klepnutím na nápis (...) -> Přejít na profil → Přejít na připojená zařízení → Ověřit, zda je zapnuta automatická synchronizace. | 1. Zkontrolujte, zda je pro spárovaná zařízení zapnuta funkce Autosync. To lze ověřit klepnutím na nápis (...) -> Přejít na profil → Přejít na připojená zařízení → Ověřit, zda je zapnuta automatická synchronizace. |
Tím je zajištěno, že aplikace synchronizuje data z vašeho monitorovacího zařízení každé 3 minuty. Můžete také otevřít aplikaci a spustit proces synchronizace. | Tím zajistíte, že aplikace bude synchronizovat data z vašeho monitorovacího zařízení každé 3 minuty. Můžete také otevřít aplikaci a spustit proces synchronizace. |
2. Data můžete přenášet z monitoru. Za tímto účelem můžete: | 2. Data můžete přenášet z monitoru. Můžete tak učinit: |
o Stisknutím tlačítka Start/Stop na monitoru krevního tlaku vymažete obrazovku monitoru | o Stisknutím tlačítka Start/Stop na monitoru krevního tlaku vymažete obrazovku monitoru. |
o Klepněte na ikonu Synchronizace na ovládacím panelu aplikace (nachází se v pravém horním rohu). | o Klepněte na ikonu Sync na panelu aplikací (Nachází se v pravém horním rohu). |
o Pokud synchronizace nadále selhává, postupujte podle kroků pro zrušení párování a opětovné spárování monitoru krevního tlaku, jak je popsáno v otázce "Nemohu spárovat svůj monitor krevního tlaku". Opětovné spárování nevymaže naměřené hodnoty z monitoru. | o Pokud synchronizace nadále selhává, postupujte podle kroků pro zrušení párování a opětovné spárování monitoru krevního tlaku, jak je popsáno v otázce "Nemohu spárovat svůj monitor krevního tlaku". Opětovné spárování nevymaže naměřené hodnoty z monitoru. |
3. Zapněte povolení k připojení OMRON. Chcete-li aplikaci OMRON connect sdělit, že má oprávnění k přístupu k umístění, přejděte na: | 3. Zapněte oprávnění aplikace OMRON connect k určování polohy. Chcete-li aplikaci OMRON connect sdělit, že má oprávnění k přístupu k místům, přejděte na:: |
Settings -> Privacy -> Location Services -> Tap on “OMRON connect” app and turn ON Location. | Settings -> Location -> App permissions -> Tap on “OMRON connect” app and turn ON Location. |
Poznámka: Přesná cesta se může lišit v závislosti na vašem chytrém zařízení a verzi operačního softwaru. | Poznámka: Přesná cesta se může lišit v závislosti na vašem chytrém zařízení a verzi operačního softwaru. |
iOS | Android |
---|---|
o Pokud vás aplikace OMRON connect vyzvala k zapnutí služeb určování polohy a vy jste požadavek odmítli, budete muset pro synchronizaci s monitorem služby určování polohy zapnout. | o Pokud vás aplikace OMRON connect vyzvala k zapnutí lokalizačních služeb a vy jste požadavek odmítli, budete muset zapnout lokalizační služby pro synchronizaci s monitorem. |
o Chcete-li aplikaci OMRON connect sdělit, že má oprávnění k přístupu k místům, přejděte na: | o Chcete-li aplikaci OMRON connect sdělit, že má oprávnění k přístupu k místům, přejděte na: |
Settings -> Privacy -> Location Services -> Tap on “OMRON connect” app and turn ON Location. | Settings -> Location -> App permissions -> Tap on “OMRON connect” app and turn ON Location. |
o Poznámka: Přesná cesta se může lišit v závislosti na chytrém zařízení a verzi operačního systému. | o Poznámka: Přesná cesta se může lišit v závislosti na vašem chytrém zařízení a verzi operačního systému. |
Zkontrolujte, zda je v aplikaci zapnutá automatická synchronizace. Chcete-li to zkontrolovat, klepněte na znak (...) a přejděte na obrazovku Profil -> Připojená zařízení.
Chcete-li v aplikaci vypnout automatickou synchronizaci, klepněte na nápis (...) a přejděte na Profil → Připojená zařízení. U každého zařízení se zobrazí možnost Automatická synchronizace. Klepnutím na tlačítko "Vypnuto" automatickou synchronizaci jednoduše vypnete.
Údaje se do aplikace přenesou do 3 minut v závislosti na nastavení oprávnění k poloze. Pokud se tento proces nezdaří, je třeba zařízení znovu spárovat.
Existují dva způsoby, jak obnovit smazané údaje z aplikace:
1. Re-pair your device and sync all data.
o V části "Připojená zařízení" v profilu najděte své zařízení a klepněte na možnost "Zrušit spárování".
o Poté otevřete Nastavení chytrého zařízení a klepnutím na nastavení "Bluetooth" vstupte na obrazovku možností Bluetooth.
o Najděte své zařízení a klepnutím na ikonu ''i'' (pro IOS) nebo ikonu Gear (Android) zapomeňte na zařízení.
o Poté spárujte zařízení a klepněte na možnost "Synchronizovat všechna data" pod obrázkem zařízení v části "Připojená zařízení".
2. Manually add reading Manual Reading button, which is placed at the bottom of the screen in each section.
Všechny naměřené hodnoty můžete přenést klepnutím na tlačítko "Synchronizovat všechna data" pod spárovaným monitorem na obrazovce "Připojená zařízení".
Ne, pokud probíhá přenos dat, neměli byste se z aplikace odhlašovat. Musíte počkat, dokud nebude proces přenosu dat dokončen.
Synchronizační animace znamená, že se aplikace snaží přenést údaje z monitoru, pokud je zapnutá funkce automatické synchronizace. Doba přenosu se může lišit v závislosti na počtu zařízení spárovaných s aplikací.
Pokud se animace synchronizace stále otáčí a nezastaví se ani po minutě (pokud máte spárované pouze jedno zařízení), zavřete aplikaci a spusťte ji znovu. Případně můžete funkci automatické synchronizace vypnout na obrazovce "Připojená zařízení".
Pokud chcete odstranit četbu, otevřete sekci Historie a vyberte sekci, ze které chcete četbu odstranit.
o Pokud se vaše data zobrazují jako Seznam, najděte čtení, které chcete odstranit, a posuňte se doleva, objeví se koš na odpadky na červeném písmu. Klepněte na něj a potvrďte, že jej chcete odstranit.
o Pokud se vaše data zobrazují jako graf, najděte v pravém horním rohu grafu modré tlačítko ''Seznam''. Klepnutím na všechny se vaše údaje zobrazí v seznamu. Najděte údaj, který chcete odstranit, a posuňte se doleva, zobrazí se koš na odpadky na červeném písmu. Klepněte na něj a potvrďte, že chcete vymazat.
Přihlášení/účet
Za účelem informování o důležitých servisních aktualizacích a údržbě vyžaduje OMRON connect, aby si uživatelé vytvořili účet. Vytvoření účtu nedává společnosti OMRON oprávnění k ukládání nebo prohlížení vašich zdravotních údajů. Společnost OMRON connect nikdy neprodá vaše údaje třetím stranám ani je nebude s nikým sdílet bez vašeho souhlasu
-
Otevřete v telefonu aplikaci OMRON connect.
-
Na přihlašovací obrazovce klepněte na možnost "Získat nápovědu k přihlášení".
-
Zadejte e-mailovou adresu, kterou jste použili při vytváření účtu OMRON connect, a klepněte na "Resetovat heslo".
-
Na obrazovce se zobrazí potvrzovací zpráva "Zkontrolujte svou e-mailovou schránku, zda v ní nenaleznete odkaz pro obnovení hesla".
-
Přejděte do své e-mailové schránky spojené s e-mailovou adresou použitou pro váš účet OMRON connect. Poté otevřete e-mail se žádostí o obnovení hesla OMRON connect.
-
V e-mailové zprávě o obnovení hesla klepněte na možnost "zde".
-
Zadejte nové heslo do polí "Nové heslo" a "Potvrdit heslo".
-
Klepněte na tlačítko "Aktualizovat heslo".
-
Po dokončení se zobrazí zpráva "Heslo bylo úspěšně aktualizováno".
-
Nyní můžete znovu otevřít aplikaci OMRON connect, přejít na přihlašovací obrazovku a použít nové heslo k přihlášení.
Pokud nemáte přístup k této e-mailové adrese, abyste mohli proces obnovení hesla dokončit, nebo pokud jste e-mail s žádostí o obnovení hesla neobdrželi, kontaktujte nás na adrese support-omron.connect@eu.omron.com a požádejte o pomoc.
Zabezpečení dat
Yes. We have implemented reasonable precautions to protect the information we collect from loss, misuse, and unauthorized access, disclosure, alteration, and destruction.
Níže je uvedeno několik opatření, která zajistí, že vaše informace zůstanou v bezpečí:
- Všechna data v cloudové službě jsou přenášena prostřednictvím šifrovaného připojení a všechny naše databáze jsou šifrovány pomocí moderních bezpečnostních algoritmů.
- Ve společnosti OMRON Healthcare zavádíme přísné procesy a postupy, jako je školení a pravidelné hodnocení a posuzování přijatých opatření.
- Pravidelně provádíme bezpečnostní penetrační testy třetích stran a audity kódu. Tím je zajištěno, že případné bezpečnostní problémy jsou vyřešeny dříve, než mají šanci vzniknout, a že data jsou řádně chráněna.
Doporučujeme vám, abyste podnikli kroky k ochraně před neoprávněným přístupem k vašemu heslu, telefonu, mobilnímu zařízení a počítači, mimo jiné tím, že se po použití sdíleného počítače nebo zařízení odhlásíte, zvolíte si robustní heslo, které nikdo jiný nezná nebo nemůže snadno uhodnout, a budete udržovat přihlašovací jméno a heslo v tajnosti.
Neneseme odpovědnost za ztracená, odcizená nebo prozrazená hesla ani za jakoukoli aktivitu na vašem účtu prostřednictvím neoprávněné aktivity s heslem.
Ne, údaje o vaší kreditní kartě neshromažďujeme ani neukládáme.
Aplikace OMRON connect vyžaduje specifická oprávnění. Upozorňujeme, že nemusíte povolit přístup ke všem těmto oprávněním. Pokud chcete některá z těchto oprávnění zkontrolovat a/nebo zakázat, přejděte do nastavení svého mobilního zařízení.
Níže je uveden seznam oprávnění vyžadovaných pro aplikaci OMRON connect a způsob jejich použití:
iOS | Android |
---|---|
1. Bluetooth: Bluetooth je nutné povolit, aby byla umožněna komunikace s monitory OMRON. | 1. Umístění: Toto oprávnění je vyžadováno pro párování zařízení přes Bluetooth, které funguje na základě identifikace blízkých externích zařízení pomocí funkce skenování. Poznamenejte, že aplikace OMRON connect nesleduje ani neukládá informace o vaší poloze |
2. Umístění: Pro povolení přenosu dat z monitorů OMRON je nutné povolení umístění. Pro zajištění funkčnosti všech služeb doporučujeme v přístupu k poloze zvolit možnost "Vždy". Poznamenejte, že aplikace OMRON connect nesleduje ani neukládá informace o vaší poloze. | |
3. Přístup k systémovým oznámením: Pro aktualizaci denních/týdenních/měsíčních informací nebo nejnovějších verzí aplikací a funkcí je vyžadováno oprávnění. |
Pokud monitor párujete nebo synchronizujete se zařízením iOS/Android, můžete být vyzváni k zapnutí "služeb určování polohy".
Note that OMRON connect app does not track or store your location information.
o V systému Android vyžaduje společnost Google přístup ke službám určování polohy, aby bylo možné provádět komunikaci přes Bluetooth. Společnost Google změnila požadavky na oprávnění počínaje operačním systémem Android OS 6.0. V důsledku toho je pro synchronizaci monitorů OMRON se zařízením se systémem Android nutné "oprávnění k umístění".
Další informace naleznete na adrese tento odkaz.
o Pro systém iOS je k podpoře funkce "iBeacon" měřičů krevního tlaku OMRON vyžadováno oprávnění k určování polohy. Díky této možnosti budou naměřené hodnoty přenášeny do aplikace, aniž byste ji museli otevřít. Pokud služby určení polohy zakážete, aplikace nebude moci synchronizovat data z monitoru.
Monitor tělesného složení (Viva) / připojená váha
o Monitor tělesného složení OMRON s Bluetooth® lze spárovat až se 4 různými účty najednou. Doporučujeme používat 1 telefon na jeden účet, abyste se vyhnuli problémům se synchronizací.
o Aktuální čas a datum nastavte ve svém zařízení Viva POUZE ručně. NENASTAVUJTE údaje o uživateli (datum narození, výšku, pohlaví) ručně v aplikaci Viva - proveďte je v aplikaci OMRON connect, abyste se vyhnuli problémům s přiřazováním uživatelů.
o Každý uživatel si musí na svém mobilním zařízení vytvořit vlastní účet OMRON connect a spárovat jej s aplikací Viva.
o Zajistěte, aby každý uživatel při párování zvolil jedinečné číslo uživatele (User 1, User 2, User 3 nebo User 4). Zvolené číslo uživatele lze ověřit na obrazovce "Připojená zařízení".
- Otevřete aplikaci OMRON connect -> Více -> Profil -> Připojená zařízení.
- Klepněte na "Přidat nové zařízení" a vyberte kategorii "Váha" -> ''Body Composition Monitor Viva''.
- Aplikace vás požádá o vyplnění věku, výšky a pohlaví, aby bylo možné správně vypočítat BMI a další indexy.
- Stanovte si cíl.
- Zapněte Bluetooth® na telefonu a podržte tlačítko Bluetooth® na Vivě, dokud se na obrazovce Viva neobjeví blikající písmeno P.
- Přiřaďte uživatele 1, 2, 3, 4 podle dostupnosti.
Pokud provedete měření před tím, než monitor tělesného složení spárujete s chytrým zařízením, data se do aplikace OMRON connect neodešlou. Aby aplikace mohla shromažďovat a uchovávat data, musíte monitor nejprve spárovat s chytrým zařízením.
V aplikaci nebo v aplikaci Viva můžete změnit svůj věk, výšku nebo pohlaví. V aplikaci přejděte na Více-> Profil-> Osobní údaje. Po provedení změn klepněte na možnost ''Uložit''. V monitoru tělesného složení stiskněte tlačítko se šipkou a vyberte možnost změnit. Změny potvrdíte stisknutím tlačítka "Nastavit ". Chcete-li jakoukoli změnu v polovině zastavit, stiskněte tlačítko zapnutí/vypnutí.
Údaje v monitoru tělesného složení (BCM) můžete vymazat. Mějte na paměti, že všechna vaše měření budou vymazána jak z přístroje Body Composition Monitor, tak z aplikace OMRON connect.
To save your data, download a report in preferred format (PDF, Excel, CSV).
Chcete-li odstranit data, vyberte data, která mají být odstraněna, a stisknutím tlačítka se šipkou vyberte "DEL" -> stiskněte tlačítko ''Set''. Jakmile se na obrazovce objeví blikající nápis ''OK?'', stiskněte znovu tlačítko "Set". Chcete-li zastavit jakoukoli změnu v polovině, stiskněte tlačítko zapnutí/vypnutí.
Předplatné Premium
Premium features in OMRON connect which will give you a better view of your health, including:
- Sledování léků. Tato funkce vám připomene, že máte užívat léky, a zobrazí vaši přívrženci v konsolidované prémiové zprávě.
- Personalizované poznatky o zdraví. Jedná se o denní, týdenní nebo měsíční zprávy týkající se vašeho zdraví s tipy.
- Konsolidovaná zpráva Superior. V něm si budete moci zkontrolovat dodržování medikace, porovnat své míry a aktivitu s lidmi stejné věkové skupiny a mnoho dalšího.
- Odměny. Dárkové karty získáte za své zdravotní aktivity (sledování krevního tlaku, hmotnosti, užívání léků atd.).
- Tým péče. Tato funkce umožňuje sdílet naměřené hodnoty s rodinou, přáteli nebo pečovateli. Postarejte se o ty, které máte rádi.
- CardioSignal. Můžete si jednoduše změnit srdeční rytmus pomocí mobilního telefonu a odhalit případnou fibrilaci síní s 96% přesností*.
- Neomezený přístup k článkům v časopise Heart Education.
Další informace o funkcích Premium navštivte prosím naši stránku.
*https://www.ahajournals.org/doi/full/10.1161/CIRCULATIONAHA.117.032804
Ano, vaše první měsíční předplatné služby OMRON connect Premium je ZDARMA. Po 30 dnech vám bude účtováno měsíční předplatné. Předplatné můžete kdykoli zrušit. Pokud předplatné zrušíte před koncem 30denního bezplatného zkušebního období, nebude vám účtováno. OMRON connect Premium stojí 9,99 EUR za měsíc nebo 79,99 EUR za rok.
Předplatné si můžete zakoupit tak, že přejdete na stránku Odměny -> Další informace o předplatném → Podívejte se na možnosti předplatného a vyberte si některou z dostupných možností. Prvních 30 dní je zdarma, poté vám budou účtovány poplatky podle zvoleného předplatného.
Všechny odměnové body se počítají denně. Aktualizované odměnové body byste měli vidět do 24 hodin.
E-mail s kódem pro uplatnění dárkové karty obdržíte z adresy noreply-healthcare-EMEA@omron.com na svůj e-mail spojený s účtem OMRON connect. Zkontrolujte si oba: doručenou poštu i spam.
Ne, vaše body za odměny se nezmění, pokud vymažete svá čtení.
Postřehy z předchozích dnů, týdnů nebo měsíců si můžete přečíst v sekci Postřehy. Klepněte na tlačítko "více" a vyberte možnost "Postřehy".
Upozornění na vhled můžete vypnout tak, že přejdete na Další(...) -> Profil -> Nastavení aplikace -> a vypnete možnost "Upozornění".
Ano, prémiové funkce v aplikaci můžete používat až do data ukončení předplatného.
Ne, při zrušení předplatného vám nebudou vráceny peníze. Prémiové funkce aplikace však můžete používat až do data ukončení předplatného.
Přečtěte si prosím zásady vrácení peněz pro systémy IOS a Android.
IOS: https://support.apple.com/en-us/HT204084
Android: https://support.google.com/googleplay/answer/2479637?hl=en
Ve výpisu z účtu se poplatky zobrazí jako poplatky společnosti Apple nebo Google.
Ano, vaše stávající předplatné zůstane zachováno a můžete používat prémiové funkce v telefonu se systémem Android. Před datem ukončení aktuálního předplatného však nezapomeňte předplatné zrušit v obchodě Apple App Store, abyste se vyhnuli automatickému obnovení. Po zrušení aktuálního předplatného z obchodu Apple App Store můžete provést nový nákup ze zařízení se systémem Android a pokračovat v používání prémiových funkcí. Všechna vaše data o lécích, prémiové body a prémiové zprávy zůstanou zachovány.
Ano, stávající předplatné bude zachováno a prémiové funkce můžete používat v telefonu se systémem iOS. Před datem ukončení aktuálního předplatného však nezapomeňte předplatné zrušit v obchodě Google Play, abyste se vyhnuli automatickému obnovení. Po zrušení aktuálního předplatného z obchodu Google Play můžete provést nový nákup ze zařízení iOS a pokračovat v používání prémiových funkcí. Všechna vaše data o lécích, prémiové body a prémiové zprávy zůstanou zachovány.
Pokud vlastníte zařízení HeartGuide™, můžete využívat všechny prémiové funkce. Prémiové služby budete moci využívat po dobu 12 měsíců s účtem OMRON connect.
Ne, předplatné nebude automaticky zrušeno. Před odstraněním aplikace OMRON connect nebo žádostí o odstranění účtu OMRON connect je nutné předplatné zrušit v aplikaci nebo v obchodě s aplikacemi.
Plán předplatného můžete zrušit z aplikace OMRON connect nebo Appstore /Google Play Store.
Zrušení z aplikace OMRON connect:
- Otevřete aplikaci OMRON connect.
- Přejděte na Více -> Profil -> Prémiové funkce.
- Klepněte na tlačítko "Spravovat mé předplatné".
- V části "Zrušit mé předplatné" klepněte na tlačítko "Ano".
- V následujícím vyskakovacím okně klepněte na tlačítko "Potvrdit".
- Budete přesměrováni do obchodu Appstore nebo Google Store. Vyhledejte aplikaci OMRON connect a zrušte předplatné.
Zrušení z obchodu Appstore | Zrušení z obchodu Google Play |
---|---|
1. Otevřete v telefonu aplikaci App Store. | 1. Otevřete "Obchod Play" v telefonu. |
2. Klepněte na tlačítko "Profil" vpravo nahoře. | 2. Klepněte na tlačítko "Profil" vpravo nahoře. |
3. Klepněte na položku "Odběry". | 3. Klepněte na položku "Platby a předplatné". |
4. Vyhledejte aplikaci OMRON connect a zrušte předplatné. | 4. Klepněte na položku "Subscriptions" (Předplatné). |
5. Vyhledejte aplikaci OMRON connect a zrušte předplatné. | |
Pokud nemáte přístup ke svému iPhonu nebo Macu, podívejte se na tento odkaz, jak zrušit předplatné. | Pokud nemáte přístup k telefonu se systémem Android, podívejte se na tento odkaz, jak zrušit předplatné. |
Kompatibilita s jinými aplikacemi
Kroky pro povolení dalších aplikací v aplikaci OMRON connect:
- V aplikaci přejděte na "Profil".
- Klepněte na možnost "Nastavení aplikace".
- V části "Sdílet data s ostatními aplikacemi" klepněte na možnost "Apple Health/ Google Fit/ Samsung Health".
- Klepněte na možnost "Odkaz".
- Povolte kategorii, kterou chcete sdílet.
- V případě potřeby se přihlaste podle pokynů na obrazovce.
- Klepněte na "Povolit" nebo "Hotovo".
Pokud jste aplikaci OMRON connect povolili sdílet a přijímat data z jiných zdravotnických aplikací v telefonu, aplikace OMRON connect bude sdílet a přijímat následující údaje:
Data, která OMRON connect sdílí | Data, která OMRON connect přijímá | |
---|---|---|
Apple Health | Měření krevního tlaku, Aktivita, Kyslík, Teplota, Hmotnost, Spánek, EKG(BP) | Aktivita, Kyslík, Teplota, Hmotnost |
Google Fit | Měření krevního tlaku, hmotnosti, aktivity, spánku | Aktivita |
Samsung Health | Měření krevního tlaku, hmotnosti, spánku, aktivity | Hmotnost |
Pacient ví nejlépe (pouze pro Spojené království) | Aktivita, měření krevního tlaku, teplota, hmotnost |
Aplikace OMRON connect může sdílet vaše data s aplikacemi Apple Health/Google Fit/Samsung Health pouze tehdy, pokud jsou tyto aplikace v aplikaci OMRON connect povoleny.
Obecné otázky
Aplikace OMRON connect vám pomůže kontrolovat vaše zdraví:
o Přesně shromažďuje a konsoliduje data ze zařízení OMRON a vaší oblíbené aplikace pro měření aktivity (Apple Health, Google Fit, Samsung Health). V jednom chytrém zařízení můžete kontrolovat své údaje včetně krevního tlaku, pulsu, tělesného tuku, hmotnosti, úrovně aktivity a dalších údajů.
o Přehledný ovládací panel v aplikaci OMRON connect vám pomůže získat přehled o naměřených hodnotách a sledovat trendy v datech.
o V rámci OMRON connect můžete vytvářet a sdílet zprávy se svými zdravotními údaji se zdravotníky nebo ošetřovateli.
o V rámci předplatného Premium můžete sledovat dodržování léčby, získávat odměny za své zdravotní aktivity a získávat personalizované informace o svém zdraví.
Aplikace OMRON connect je podporována v Evropě, na Blízkém východě (kromě Íránu), v USA a v Kanadě. Aplikaci OMRON connect lze stáhnout z obchodu Google Play a App Store pouze v případě, že země účtu patří do podporovaného regionu (EMEA, USA a Kanada).
Aplikaci nebude možné stáhnout z jiných zemí.
Monitory krevního tlaku na horní paži
EVOLV
M7 Intelli IT / X7 Smart
M4 Intelli IT / X4 Smart
M2 Intelli IT / X2 Smart
M500 Intelli IT HEM-7361T-D
M400 Intelli IT HEM-7155T-D
M300 INTELLI IT(HEM-7143T1-D)
Monitory krevního tlaku na zápěstí
NightView
RS7 Intelli IT
RS3 Intelli IT
OMRON Complete
Váhy
Chytrý monitor tělesného složení VIVA
Připojená váha HN300T2 Intelli IT
HeartGuide
Chytrý teploměr Eco Temp Intelli IT
Oxymetr P300 Intelli I
o iOS 15 a novější.
o Android 9 a vyšší.
Naše mobilní aplikace je k dispozici zdarma. Pokud si chcete předplatit službu Premium, která poskytuje lepší sledování léků, personalizované informace, odměny za zdravý životní styl a mnoho dalšího, je zpoplatněna.
Další informace o předplatném Premium navštivte naše webové stránky.
Data můžete exportovat z části Historie aplikace. Postupujte podle následujících kroků:
- Klepněte na kartu Historie ve spodní části obrazovky.
- Klepněte na ikonu Sdílet vpravo nahoře na obrazovce.
- Vyberte typ dat, která chcete sdílet.
- Vyberte rozsah dat, pro který chcete sdílet odečty.
- Vyberte požadovaný formát, Excel, PDF nebo CSV.
- Vyberte možnost "Email Report".
- Zprávy Premium můžete posílat dalším osobám. Po zvolení možnosti ''Zaslat zprávu e-mailem'' zadejte e-mailovou adresu a poznámku (je-li třeba).
- Klepnutím na tlačítko Odeslat můžete zprávu sdílet.
Abyste měli jistotu, že oznámení budou přijata, zajistěte následující:
- "Oznámení" jsou zapnuta v nabídce Profil -> Nastavení aplikace v aplikaci.
- Oznámení jsou povolena v nastavení telefonu:
o Přejděte do Nastavení v chytrém zařízení
o Vyberte aplikaci "OMRON connect"
o Zkontrolujte, zda jsou zapnutá oznámení
- Stáhněte si OMRON connect z Appstore (iOS) nebo Google Play Store (Android).
- Přihlaste se pomocí svých pověření.
- Znovu spárujte zařízení podle pokynů v aplikaci:
Klepněte na tlačítko "Více" -> Přejděte na Profil -> Připojená zařízení -> Klepněte na "Přidat nové zařízení".
Naměřené hodnoty se přenášejí ze zařízení OMRON do OMRON connect prostřednictvím Bluetooth, můžete synchronizovat data, i když nejste připojeni k internetu. Připojení k internetu však způsobí zálohování dat do cloudu (pokud jste se dohodli na jeho používání). Pokud aplikaci odstraníte před připojením k internetu, data uložená v telefonu budou ztracena.
Pokud při používání některých funkcí aplikace spadne nebo zamrzne, zkuste ji zavřít a znovu spustit. Pokud se problém stále vyskytuje, kontaktujte nás na adrese support.omron.connect@omron.com nebo na asistenční službě.
V současné době nelze v aplikaci změnit e-mail účtu.
Ano, ale pokud používáte funkce úspory energie, mohou se služby určování polohy automaticky vypnout, když se vybije baterie. Po nabití telefonu byste měli být schopni normálně nastavit a synchronizovat.
- Klepněte na kartu Profil ve spodní části obrazovky.
- Klepněte na ikonu nastavení účtu vlevo nahoře na obrazovce.
- Vyberte možnost odstranit účet.
Pokud jste prémiový uživatel s aktivním předplatným, prosím, nezapomeňte zrušit plán předplatného, abyste se vyhnuli automatické platbě při každém obnovení. Pro zrušení musíte navštívit obchod App Store nebo Google Play a předplatné zrušit.
Svůj dotaz zašlete prostřednictvím online kontaktního formuláře.