
Můžeme vám pomoci?
Vítejte na stránkách Customer Service Europe
Na této stránce najdete příručky k produktům, datové listy, software ke stažení, často kladené otázky a další užitečné zdroje.



V jaké kategorii produktů potřebujete podporu?
Často kladené otázky
-
Krok 1: Zkontrolujte nastavení připomenutí v aplikaci
Pro nastavení upozornění na upomínky ze systému Viso postupujte podle pokynů zde. -
Krok 2: Zkontrolujte nastavení oznámení ve smartphonu
Pokud jsou připomenutí povolena a vy stále nemůžete přijímat oznámení, zkontrolujte, zda jste v nastavení smartphonu povolili aplikaci Viso zasílání oznámení. V případě systému iOS otevřete "Nastavení" a klepněte na "Oznámení", poté vyberte "Viso" a ujistěte se, že jste povolili zasílání oznámení. -
Krok 3: Zkontrolujte nastavení smartphonu pro spouštění nebo spouštění aplikací
Na některých zařízeních se systémem Android může být nutné změnit nastavení, aby se aplikace Viso spouštěla automaticky. Toto nastavení je ve výchozím nastavení vypnuto, což brání tomu, aby vám Viso zasílalo oznámení. Toto nastavení lze nalézt v nastavení jednotlivých aplikací nebo v nastavení baterie smartphonu. Podívejte se do pokynů výrobce, jak povolit automatické spouštění aplikací.
Na výběr máte z mnoha přístrojů pro měření krevního tlaku a některé z nich jsou propojitelné s vaším chytrým telefonem přes Bluetooth. V této verzi aplikace Viso není funkce připojení k Bluetooth k dispozici.
Z důvodu ochrany soukromí je k ukládání a prohlížení zdravotních údajů v aplikaci OMRON connect nutné uživatelské jméno a heslo, a to i v případě, že jsou údaje uloženy lokálně v telefonu.
Ano, mnoho funkcí v rámci OMRON connect je zdarma. Kromě toho má OMRON connect prémiové funkce, které jsou dostupné za měsíční předplatné. Prémiové funkce vám pomohou udržet si motivaci ke správě zdraví vašeho srdce a poskytnou vám další informace o vašich měřeních, což vám umožní lépe porozumět vzorcům ve vašich zdravotních údajích.
OMRON connect Premium stojí 9,99 EUR měsíčně nebo 79,99 EUR na rok a zahrnuje bezplatnou detekci fibrilace síní pomocí CardioSignal, konsolidované, automatizované hlášení, sledování léků, personalizované informace a odměny za zdraví, které vám pomohou ještě lépe pečovat o vaše srdce.
Váš měsíční dotazník bude předán vašemu lékaři spolu s výsledky Týdne měření. Lékař tyto údaje použije k revizi vašeho léčebného plánu.
Nečekejte na odpověď na dotazník, pokud máte příznaky, které vám způsobují bolest, trápení nebo vás nutí přestat užívat léky. Obraťte se obvyklým způsobem na svého lékaře a své příznaky mu přímo nahlaste.
Pokud přejdete do dalšího kroku svého lékového plánu, změní se vaše medikace, což může ovlivnit váš lékový plán. Klepnutím na "Aktualizovat plán léčby" aktualizujete své upomínky a informujete svého lékaře, že jste nyní zahájili další krok.
Note: You can edit your reminders in the "Notification Settings" screen.
-
Pokud během měřicího týdne (včetně prodloužení o 7 dní) nezaznamenáte dostatečný počet měření, měřicí týden nebude dokončen. Váš lékař bude moci i přesto zkontrolovat všechny údaje, které jste předložili, a rozhodnout, zda by měla být přijata nějaká opatření. Ve stávajícím kroku léčby budete pokračovat až do příštího měsíce, pokud lékař nedoporučí jiné opatření, o kterém budete informováni prostřednictvím aplikace.
-
Pokud jste žádné údaje nezaslali, bude váš lékař informován o zmeškaném týdnu a může vás kontaktovat přímo.
Nenašli jste, co potřebujete?
Spojte se s námi!
WheezeScan a Astmatický deník
Aplikace Astma Diary je kompatibilní s operačním systémem iOS 10 a vyšším a Android OS 7 a vyšším.
Ikonu stavového řádku a zprávy lze skrýt podle následujících pokynů.
- Přejděte do Nastavení > Aplikace a oznámení > OMRON Asthma Diary > Oznámení aplikací a vypněte oznámení, která chcete skrýt.
Poznámky:
- Rozložení obrazovky a názvy nabídek se liší v závislosti na modelu mobilního zařízení a verzi operačního systému Android.
- Skrytí oznámení nemá žádný vliv na funkci automatického přenosu dat.
Astmatický diář OMRON čeká na komunikaci se zařízeními, která podporují automatický přenos dat. V souladu s politikou společnosti Google byla provedena změna, takže na chytrých telefonech se systémem Android 8.0 a novějším se během čekání zobrazují ikony a zprávy ve stavovém řádku.
I když je toto oznámení zobrazeno, aplikace nemusí být nutně v neustálém kontaktu.
Toto oznámení se zobrazí také na všech neregistrovaných zařízeních, která podporují automatický přenos dat.
OMRON Asthma Diary neshromažďuje informace o poloze uživatele, ale informace o poloze musí být zapnuty a přístup k informacím o poloze z aplikace musí být povolen pro zařízení se systémem Android 6 a novějším kvůli zásadám společnosti Google.
Jak zapnout informace o poloze
Zapněte obrazovku "NASTAVENÍ > Informace o poloze" systému Android.
Jak povolit přístup k informacím o poloze
Na obrazovce Android "Nastavení > Aplikace > OMRON Asthma Diary" vyberte možnost "Povoleno" a na otevřené obrazovce "Oprávnění aplikace" zapněte informace o poloze.
Když si vytvoříte účet, můžete svá data ukládat na cloudový server. Zálohovaná data můžete obnovit do jiného zařízení přihlášením k vytvořenému účtu v tomto zařízení.
Podrobnosti o zálohování vašeho smartphonu najdete na stránce Stránka podpory společnosti Apple, pokud jste uživatelem iPhonu, a na stránce Stránka podpory Google, pokud jste uživatelem systému Android.
Informace o postupu registrace účtu byly odeslány. Zkontrolujte svou doručenou poštu a dokončete registraci.
Po dokončení registrace zprávy na domovské obrazovce zmizí.
Pokud zaregistrujete špatnou e-mailovou adresu, nebudete moci správně používat následující funkce, proto si prosím zkontrolujte svou e-mailovou adresu.
- Přihlášení k účtu OMRON connect
- Obnovení hesla
Zkontrolujte následující údaje:
-
- Je registrovaná e-mailová adresa správná? Pokud registrovaná e-mailová adresa není správná, můžete ji opravit v nabídce Menu > Informace o uživateli.
- Byla automaticky odeslána do složky "spam"? Předmět e-mailu je "[OMRON] Informace o postupu registrace účtu".
- Je váš mailer nastaven na příjem e-mailů z adresy "technical.support@eu.omron.com"? Pokud se na domovské obrazovce aplikace zobrazí zpráva "Vaše e-mailová adresa nebyla ověřena.", zkontrolujte, zda je vaše registrovaná e-mailová adresa správná, a odešlete registrační e-mail znovu.